محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

فرشته مامان و بابا

درد دل یه بابای چشم انتظاربرای فرزند دلبندش

1393/4/24 12:08
50 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی جونم خوبی؟اینقدری که من دلم براتو تنگه تو هم دلتنگمی؟نی نی دلبند من اینقدری که منو ومامانت دعا کردیم

که بیایی تو هم برای اومدنت دعا کردی؟بذار برات بگم کودکم از حرم امام رضا ع تا خود حرم امام حسین ع به خدا قسم به همین اشک

چشام بابایی من عزیزم تموم ذکرم شده بود اومدنت اینا رو گفتم بدونی که بابا ومامانت شب ها رو روز میکنیم وروزها رو شب تا از

راه برسی الان که دارم برات درددل میکنم بابایی تو7هفته یا بعبارتی 1ماه 18 روزداری.بابا جونم فقط بدون تا نفس دارم برای سعادتمند شدنت می کوشم

حتی اگر شده جانم را کف دست میگیرم برای به کمال رسیدنت پیش کش میکنم.ای نتیجه عمر من هنرمندانه در دل من ومامانت جای

گرفته ای کودکم فرزندم پدرت با داشتن تو احساس ذوقی بی حد میکند.برایم تفاوتی در دختر بودن یا پسر بودنت ندارداز خدا در

در تمامی نمازهای یومیه ام چیزی جز سلامتیت را از خدا نخواستم عزیزکم من سلامتیت را میخواهم اینکه تو پسر باشی یا دختر

اصلا برایم فرق نمیکند دلبند من افراد زیادی چشم انتظار تو هستن اول از همه منو مادر عزیزت تو دوتا عمه داری بی صبرانه در

انتظارت هستند تو یه خاله داری که شاید شب خوابت  می بیند واین روزها دیگر دغددغه ای جز خواهر زاده عزیزش نداره

تو دوتا مادر بزرگ خیلی خوب داری که در ایمان وخداپرستی واقعا عالی هستن که هر دوی آنها خاک پایشان سرمه چشم

پدرت هستند ودارند خوشون رو آماده میکنند برای استقبالی بی نطیر از تو کودکم تو یه بابابزرگ داری که همین قد بگم که سالار

دل هاست اینقد این آدم نازینینه که نگو ونپرس حاج علی که در اخلاق وپاک بودن برای من اسوه هستش.ودایی عزیزت و3تا عموی

عزیزت که میدونم باباجون حوصله ات سررفته فرزندم آری تو دل های مارا در تسخیر خود قراردادی.نی نی من با تمامی وجودم

خود را آماده کرده ام تا برایت پدری خوب باشم تا برای تو باعث افتخار باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)